dissabte, de gener 07, 2006

ALMOST DONE


Encara que sembli mentida tot ha acabat. L'any, les vacances, els diners, les sorpreses, els bons proposits: TOT.
Fins i tot les ganes de viure, em sembla que no ho resistiré. Acaba de començar un nou any i sembla més vell que l'anterior. Res no ha canviat, ja sé que les coses no canvien soles, però aquest any havia demanat als reis unes ampolletes de paciència, una de bon humor, una d'energia i algunes altres per amics meus i la sorpresa d'ahir fou terrible: ni una sola ampolla. Vaig pensar que potser no m'havia portat prou bé i, deu ser iaxò, perquè a la iaia si que n'hi van deixar dues d'ampolletes. Va arribar tota contenta, ella ja no les necessita, me les hauria pogut donar, però no vaig gosar demanar-les. Aquest any em portaré millor, a veure si Ses Magestats me les porten!
De totes maneres n'he comprat unes de rebaixes que em sembla que també m'aniran molt rebé.

2 Comments:

Anonymous Anònim said...

Hola teachera! Ja em pensava que la tassa del WC se t'havia empassat el 29 de novembre i que no tornaries... Et desitjo que vagis trobant moltes ampolletes pel camí... i portaaa'tttt
bé!

10 de gener, 2006 19:44  
Anonymous Anònim said...

A mi els reis sí que em porten ampolles, però són de whisky o de colònia. Potser la clau de la paciència, l'energia i el bon humor és anar begut i perfumat. Subs.

12 de gener, 2006 12:11  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home