dimarts, de febrer 07, 2006

SWIMMING TRUNKS

Recordo el dia que les gotes d'aigua es clavaven a la meva cara. Quin dolor! Però era una sensació de llibertat que m'agradava. Recordo com anava fent la pujada de casa dalt de la meva motoreta. Feia fred i les gotes de pluja entraven a la meva cara com agulles de cap. El vent em tallava els llavis. Els ulls es tancaven per protegir-se. Però jo no vaig aturar la moto davant de casa, vaig passar de llarg. Vaig aguantar fins que la reserva em va demanar que m'aturés. Havia arribat a la piscina. Què hi feia allà? Era el febrer, esatva tancada i no podia fer-hi res. Què m'havia portat fins allà? Els records de l'estiu, segur que era això. Ara era ben sola, ben diferent del darrer dia que hi havia anat. No hi vaig anar sola, ni amb la meva motoreta. Recordo l'olor del clor de les tovalloles mullades, la recerca de llumins secs per a poder fumar aquelles cigarretes, el banyador vermell del meu company. Era horrorós! Però no m'ho va semblar en aquell moment. Era tan atent, tan respectuós que la poca roba que portava no el feia menys interessant. Recordo l'olor de la benzina de la seva moto i el soroll que feia de tornada cap a casa. Va marxar i l'estiu va acabar i la meva llibertat també.

Fa uns dies el vaig retrobar, ens vam mirar i no ens vam dir res de res. Vestit feia més goig. Vaig riure dintre meu, amb aquella panxeta i el banyador vermell de licra, estaria moníssim.
De cop les olors van retornar, ens vam mirar i vam somriure.

Ell, creus que va sentir l'olor?







Jo però, vaig recuperar la llibertat i em vaig poder treure les agulles clavades a les galtes. Ara les gotes de pluja ja no em podran fer més mal.

1 Comments:

Blogger carlota said...

m'encanta, ja ho saps

espero recordar tot el que em passa ara, d'aquí a uns anys...
i amb motoreta incolsa, si pot ser...

=)

07 de febrer, 2006 23:28  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home