dijous, de febrer 09, 2006

BANNING IN ITALY

Avui he llegit la notícia! És de veritat, o al menys ho sembla. A Itàlia retiraran el carnet o el permís de conduir si t'enxampen fumat i també et poden penalitzar a no sortir de nit. Com ho faran, no ho expliquen. Posaran un poli davant de cada porta de cada casa i et farà una prova? S'inventaran un artilugi que et barri el pas si intueix que has fet alguna il·legalitat?
Aleshores se m'ha encès la llumeta. Podríem fer el mateix, però enlloc de barrar la sortida de les cases dels fumetes, podríem impedir que sortissin al carrer aquells qui tenen mala llet. Per exemple, et lleves de bon matí i et trobes el tub de la pasta de dents fet pols, la nevera buida i la cafetera espatllada, què fas? Sortir de mala llet i descarregar-la contra la gent que vas trobant. Doncs, no! La porta no se't obre i t'has de quedar a casa. Seria una bona manera d'estalviar problemes a la població.
Vaig a comprar uns quants invents d'aquests i els col·locaré a casa d'uns quants que conec, a veure si reflexionen una mica. Perquè tenir mala gaita de bon matí perquè no tens cafè, passi; però per qualsevol altre motiu, no em sembla just.
La mala llet que es converteixi en iogurt a casa de cadascú.

2 Comments:

Blogger carlota said...

jojoojojojojjo
si és així, i això de la mala llet es posa en pràctica, no em mouré de casa. ja saps prou bé amb quin humor em llevo jo.....

petons!!!

09 de febrer, 2006 23:03  
Blogger englishteacher said...

ja però no només serà al matí!!! o siguui que hi haurà gent que no podrà sortir mai de casa.

09 de febrer, 2006 23:03  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home